1.9.09

Η ανωνυμία είναι αντιδημοκρατική?...

Από enomenoiblogers.blogspot
Με αφορμή τις δύο προηγούμενες αναρτήσεις, και επειδή γίνεται κουβέντα κατά πόσο δημοκρατικό είναι να κάνει κανείς κριτική, κρυμμένος πίσω από ένα ψευδώνυμο, ή και ανώνυμα, αναρωτήθηκα κι εγώ και μπήκα στο δίλημμα να σκεφτώ μήπως και όντως είναι αντιδημοκρατικό αυτό που διεκδικούμε: Δηλαδή,
την ανωνυμία μας στο διαδίκτυο!
Δεν λέω, δεν είναι και τόσο δημοκρατικό να κάνεις κριτική σε κάποιον και μάλιστα σ' αυτούς που μας κυβερνούν ανώνυμα, και θα ήθελα κι εγώ να μπορούσα να τους πω, κατάμουτρα πόσο...

γελοίοι είναι, επώνυμα και με πλήρη τα στοιχεία μου!
Όμως αυτό θα γινόταν αν μιλούσαμε με ίσους όρους και ήμουν και εγώ εξίσου ισχυρή και προστατευμένη από άδικες διώξεις και μηνύσεις, όπως αυτοί με την ασυλία τους είναι προστατευμένοι ακόμη και για δίκαιες εναντίον τους διώξεις!!

ΤΟΤΕ ΝΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΛΕΓΑ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ!!
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΟΒΗΘΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΑΛΗΘΕΙΕΣ!!
Όμως αν το κάνω τώρα ξέρω ότι την άλλη στιγμή έχασα τα πάντα, τη δουλειά μου, την υπόληψή μου, την ασφάλειά μου, ακόμη και την ελευθερία μου!!

Η Ανωνυμία για μένα στο blogging είναι αναγκαία, για ανθρώπους απλούς, χωρίς εξουσία, που θέλουν να φωνάξουν και να ξεσκεπάσουν το άδικο και τη διαφθορά και δεν μπορούν να το κάνουν επώνυμα!!

Οι συκοφάντες και οι υβριστές δεν έχουν θέση ανάμεσά μας και είναι στο χέρι μας να τους απομονώσουμε εμείς σιγά σιγά και να μη βάλουμε τους δεσμοφύλακες να τηρούν την τάξη ανάμεσά μας!!

Και να μη ξεχνάμε ότι:

"κυλάει το αυγό σπάει το αυγό, κυλάει η πέτρα πάλι σπάει το αυγό"!!

Εμείς είμαστε το αυγό και αυτοί η πέτρα, κι αν τους αντιμετωπίσουμε επώνυμα, είναι σίγουρο ότι θα μας τσακίσουν!!

Και μάλιστα άδικα!!